قند عسل های مامان و بابا

هنر نمایی مامان...

1393/1/26 13:40
نویسنده : مامی حدیثه
1,453 بازدید
اشتراک گذاری

بی کاری بد دردیه اونم واسه ما خانوما.شوشو ی گرامی که نمیذاره سر کار برم منم مجبورم یه جوری سرمو گرم کنم.

این چند روزی که طاها بیقراره و اذیت میکه صبح ها بعد نماز دیگه نمیخوابم.همه ی کارهامو تا قبل از بیدار شدن طاها انجام میدم.حتی ناهار هم درست میکنم . دیروز حسابی حوصلم سر رفته بود .هوس کار دستی کردم . یادش بخیر وقتی بچه بودم عاشق کاردستی بودم و خیلی هم درست میکردم.

قبلا تو اینترنت ساخت سبد با روزنامه رو دیده بودم .دست بکار شدم و این سبد رو درست کردم...

 

 

 

 

 

الته چون دست اول بود خیلی مرتب نشد ولی روی هم رفته بد نشده

 

 

 

 

 

 

 

 

ماه پیش وقتی رفتیم ابلیمو بخریم از شیشه هاش خیلی خوشم اومد و دوتاشو خریدم.همون موقع به ذهنم زد که جا حبوباتی تزیینی باهاش درست کنم .دیرو اونم درست کردم.چون ابلیموها تموم شدنلبخند

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

♥مامی ملودی جون ♥
26 فروردین 93 13:47
آفرین چقده خوشگل شدن . وای که یاد روزای کارآموزی افتادم که چقده چیزای خوشگل درست میکردیم
مامی حدیثه
پاسخ
مرسی.اخ قربون همون روزااااااااا
♥مامی ملودی جون ♥
26 فروردین 93 13:47
ا وا عکسات چه خوجل میان جلــــــوووو
مامی حدیثه
پاسخ
اره دیگه
مامان پرهام
26 فروردین 93 14:35
خیلی عالی بود دوست شیرازی من
مامی حدیثه
پاسخ
شرمندم نکن
مامان باران
27 فروردین 93 0:28
خیلی قشنگ و جالبه اینم از مزایای تو خونه موندن دیگه.مگه چه ایرادی داره
مامی حدیثه
پاسخ
خیلی ممنون .اره والا بیکاریه و خلاقیت
هنگامه
28 فروردین 93 14:32
این سبده زیر روزنامه ها چی گذاشتی صاف وایساده ؟؟؟ جا حبوباتیها چطوری حبوباتش کج کج در اومده خیلی خوشگله کدبانو
مامی حدیثه
پاسخ
هیچی نذاشتم.یه بار دیگه هر دوتاشو درست میکنم با توضیح و عکس میذارم ممنون عزیززززززم چشمات خوشکل میبینه
الهام(مامان اميرحسين)
30 فروردین 93 17:00
. مادر یعنی به تعداد همه روزهای گذشته تو، صبوری! مادر یعنی به تعداد همه روزهای اینده تو، دلواپسی! مادر یعنی به تعداد آرامش همه خوابهای کودکانه تو، بیداری! مادر یعنی بهانه بوسیدن خستگی دستهایی که عمری به پای بالیدن تو چروک شد! مادر یعنی بهانه در آغوش کشیدن زنی که نوازشگر همه سالهای دلتنگی تو بود! مادر یعنی باز هم بهانه مادر گرفتن… روزت مبارك
مامی حدیثه
پاسخ
ممنون خیلی قشنگ بودروز شما هم مبارک
آیسان مامان ماهان
31 فروردین 93 12:03
خوش آهنگ ترین نغمه های هستی،نثار قلب صبور و مهربانت،روز به اوج نشستنت مبااااااااااارک
مامی حدیثه
پاسخ
من هم این روز رو به شما مادر مهربون تبریک میگم
آیسان مامان ماهان
31 فروردین 93 12:04
به به به هزار باریکلاااااااااااااااا چه مامان با ذوقی ای ولللللللللل دست طلا
مامی حدیثه
پاسخ
ممنون عزیز دلم .نظر لطفته
آیسان مامان ماهان
31 فروردین 93 12:04
لطفا اون نحوه پر کردن حبوباتم به مام یاد بدین خخخخخخخخخخخخ
مامی حدیثه
پاسخ
الهی فدات شم .خیلی خوشحال شدم به ما سر زدی .چشم حتما
هنگامه
31 فروردین 93 22:05
روزت مبارککککککککککک
مامی حدیثه
پاسخ
ممنون روز شما هم مبارک