قند عسل های مامان و بابا

مادرم روزت مبارک...

1393/2/1 14:59
نویسنده : مامی حدیثه
176 بازدید
اشتراک گذاری

 

                            

                                                                                                              48.gif

 

شکلک های محدثه

 

 

 

شکلک های محدثه

 

                                       

                       

 

                                                            مادرم...

 

 

قدمهایت را روی چشمانم بگذار...

 

 

تا چشم هایم بهشت را نظاره کند...

 

 

                                                                       

                                                                                     تقدیم به مادر عزیزم...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3184c908.gif 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان باران
1 اردیبهشت 93 15:36
خداوند لبخند زدوزن را آفرید لبخندزیبای خدا روزت مبارک
مامی حدیثه
پاسخ
ممنون گلم
مامان پرهام
2 اردیبهشت 93 10:28
روزت مبارک دوست من
مامی حدیثه
پاسخ
ممنون عزیز دلم
مامان پرهام
7 اردیبهشت 93 1:54
من دلم می خواهد ... خانه ای داشته باشم پر دوست ، کنج هر دیوارش ... دوستهایم بنشینند آرام گل بگو گل بشنو ... هر کسی می خواهد ، وارد خانه پر عشق و صفایم گردد یک سبد بوی گل سرخ ... به من هدیه کند ... شرط وارد گشتن ... شست و شوی دلهاست شرط آن داشتن ... یک دل بی رنگ و ریاست ، بر درش برگ گلی می کوبم ، روی آن با قلم سبز بهار ... می نویسم ای یار ... خانه ی ما اینجاست ... تا که سهراب نپرسد دیگر ، "خانه دوست کجاست " ... !
مامی حدیثه
پاسخ
خیلی قشنگ بود دوست شیرازی من