قند عسل های مامان و بابا

پدر نبض زندگی...

1394/2/14 11:27
نویسنده : مامی حدیثه
817 بازدید
اشتراک گذاری

Image result for ‫متن زیبا پدر‬‎

در سایه آفتاب پدر
پدر! گرچه خانه ما از آینه نبود؛ اما خسته‏ ترین مهربانی عالم، در آینه چشمان مردانه‏ات، کودکی‏هایم را بدرقه کرد، تا امروز به معنای تو برسم.
می‏خواهم بگویم، ببخش اگر پای تک درخت حیاطمان، پنهانی، غصه‏هایی را خوردی که مال تو نبودند!
ببخش اگر ناخن‏های ضرب‏ دیده ‏ات را ندیدم که لای درهای بسته روزگار، مانده بود و ببخش اگر همیشه، پیش از رسیدن تو، خواب بودم؛ اما امروز، بیدارتر از همیشه، آمده‏ام تا به جای آویختن بر شانه تو، بوسه بر بلندای پیشانی‏ات بزنم. سایه‏ات کم مباد ای پدرم!
آن روزها، سایه‏ات آن‏قدر بزرگ بود که وقتی می‏ایستادی، همه چیز را فرا می‏گرفت؛ اما امروز، ضلع شرقی نیمکت‏های غروب، لرزش دستانت را در امتداد عصایی چوبی می‏ریزد.
دلم می‏خواهد به یک‏باره، تمام بغض تو را فریاد کنم. ساعت جیبی‏ات را که نگاه می‏کنی، یادم می‏آید که وقت غنچه‏ها تنگ شده؛ درست مثل دل من برای تو.
این، تصادف قشنگی است که امروز در تقویم، کلمات هم‏معنی، کنار هم چیده شده‏اند. یعنی در دائرة المعارف عشق، پدر، ترجمه علی علیه ‏السلام است.

متن ادبی روز پدر, بهترين متن روز پدر

یه تبریک از صمیم قلبم به همه باباهای مهربون  و دوست داشتنی بخصوص بابای خودم و مسعود عزیزم .ان شاالله سایتون از سر ما کم نشه

من اینو خوب میدونم که تو خونم بچه ها باباشون بشتر از من دوست دارم .راستش بعضی وقتا دلم میگیره ولی وقتی میبینم چطور عاشقانه میپرستیدش خوشحال میشم .چون یه پدر خیلی بیشتر از مادر میتونه پسر ش رو درک کنه چون خودش تموم روز های پسر بودن رو تجربه کرده..

امیدوارم 120 سال سایش از سرمون کم نشه.

امسال پارسا میگفت مامان روز مرد مال منم هست سوالخوب منم مردم دیگه واسه منم باید هدیه بخریخندونک

منم چون میدونستم لباس ورزشی خیلی دوست داری یه بلوز شورتش و رزشی واست خریدم البته دو تا دیگه از تیم های خارجی داری ولی دوست داری همه رنگشو داشته باشی

مبارکت باشه عزیزم ان شاالله به شادی بپوشی.واسه بابایی و اقا جونم کفش گرفتم که امیدوارم پسندیده باشن

 

 

 

 

 

 

ببخشید عکس ها با کیفیت نیست اخه دوربین هنوز خرابه .این عکسارو هم با گوشی گرفتم

 

 

 

 

 

 

 

♥♥عشقولانه هایی از جنس پدر و پسر♥♥

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

♥مامی ملودی جون ♥
16 اردیبهشت 94 11:18
الهی چه عکسای نازی . خدا انشا الله هزار سال سایه مسعود و بالای سرتون نگه داره عزیزم این نینی که وسط این دستت نه طاهاست نه پارسا دخملتونه خخخخخخخخخخخخخببین چه بلاست هی بالا پایین میپره
مامی حدیثه
پاسخ
خدا نکشتت