قند عسل های مامان و بابا

زبونک شیرین عسل...

1393/1/23 10:08
نویسنده : مامی حدیثه
369 بازدید
اشتراک گذاری

قربونت برم جوجوی من .با وجود اینکه این روزا خیلی بیقراری اما شیرین زبون تر شدی ماشالا .فکر کنم میخوای با این حرف های شیرینت منو در برابر غرغرات صبور کنی . اخه وقتی خیلی اذیت میکنی و من خسته میشم یهو یه چیزی میگی یا یه کاری میکنی که قند تو دلم اب میشه و یادم میره چی کار میکردی.

بجز من و بابایی که روزی هزار بار قربونت میریم و ذوقت میکنیم هر وقت یه چیز جدید میگی داداش هم از خود بیخود میشه و کلی بوست میکنه .

دیروز هم داداشی یه کاغذ اورد و کلمه هایی رو که میگی نوشت تا من امروز واست ثبت کنم .

 

گل...............گلماچ

ماهی ............ماهیماچ

دری ................زری(خاله زری)ماچ

داداش.............داداشماچ

دوشت................گوشتماچ

امام .....................حمامماچ

مشود....................مسعود(اینطور بابایی رو صدا میکنی)ماچ

حدیث................(بنده یعنی مامان)ماچ

اب.....................ابماچ

تیپس......................چیپس(که خیلی هم دوست داری)ماچ

بیست.....................بیسکویتماچ

دوجه..........................گوجهماچ

پلو.....................پلوماچ

سوپ......................سوپماچ

ماست...........................ماستماچ

بست...............................بستنیماچ

سیب............سیبماچ

موز............................موز ماچ

ایبی......................کیویماچ

اناز.............................النازماچ

اجون............................اقا جونماچ

طوطو...............................هر نوع پرندهماچ

پتو....................پتوماچ

دشم.......................چشمماچ

دست.......................دستماچ

پا................پاماچ

مو.......................موماچ

نب...................لبماچ

دوش........................گوشماچ

بازی..............بازیماچ

دماغ...........................دماغماچ

ابو.........................ابروماچ

عاات..........................ساعت(روی ا دومی فتحه)ماچ

قاسو...........................قاشوقماچ

نیست................نیستماچ

عسک....................عکسماچ

پو............................پو(یه شخصیت بازی تو تبلت داداشه که خیلی دوستش داری)ماچ

اپش...............................کفش

توب................................توپماچ

ابیج............................هویجماچ

ابر............................اکبر(روی ا و ب فتحه)ماچ

عمو..........................عموماچ

پنته......................پنکهماچ

ماسین...............................ماشینماچ

موتو.............................موتورماچ

ابوس.........................اتوبوسماچ

دخ.............................چرخ ماشینماچ

مسی..........................مرسیماچ

توفته.............................کوفتهماچ

البته مامان و بابا هم بلدی بگی که فقط در زمان نیاز شدید که نانا میخوای یا میخوای بابا ببرتت بیرون میگی.

 

ماچماچماچماچماچماچماچماچماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

♥مامی ملودی جون ♥
23 فروردین 93 13:34
یه فرشته فرستادم تا مراقبت باشه اما برگشت...پرسیدم چرا برگشتی؟گفت فرشته ها نمیتونن مراقب فرشته ها باشن ......20تافرشته تو دنیا هست که10تاشون خوابن 9تاشون دارن بازی می کنن یکیشون هم الان داره این پیامو میخونه..این پیام جک نیست واقعیته....فردا بهترین روز زندگیت خواهد بود. این پیامو به 10تا از دوستات بفرست.حتی به من..اگه 5تا برات برگشت مطمئن باش کسی که دوسش داری سوپرایزت می کند امیدوارم یکی از این ادما من باشم که این پیامو دوباره براش می فرستی.....
♥مامی ملودی جون ♥
23 فروردین 93 14:02
ای جونم
♥مامی ملودی جون ♥
23 فروردین 93 23:00
http://yasaminzahra-pouryasin.niniweblog.com/ حدیث برو توی وبلاگی که برات گذاشتم توی پست دومش نینی داره با اسکوتری بازی میکنه که مناسب سن بچه های کوچیکه وقتی دیدی خبرم کن
مامان پرهام
23 فروردین 93 23:30
یه فرشته فرستادم تا مراقبت باشه اما برگشت...پرسیدم چرا برگشتی؟گفت فرشته ها نمیتونن مراقب فرشته ها باشن ......20تافرشته تو دنیا هست که10تاشون خوابن 9تاشون دارن بازی می کنن یکیشون هم الان داره این پیامو میخونه..این پیام جک نیست واقعیته....فردا بهترین روز زندگیت خواهد بود. این پیامو به 10تا از دوستات بفرست.حتی به من..اگه 5تا برات برگشت مطمئن باش کسی که دوسش داری سوپرایزت می کند امیدوارم یکی از این ادما من باشم که این پیامو دوباره براش می فرستی.....
مامان باران
26 فروردین 93 8:36
وبلاگ خوشگلی دارید ممنون که به ما سر زدید امیدوارم که پسرا نازتون همیشه سالم و پر از انرژی باشند لینکتون میکنم که همیشه ببینمتون
مامی حدیثه
پاسخ
ممنون عزیزم.خوشحال شدم وقتی پیامتون رو دیدم.ماهم شما رو لینک میکنیم