قند عسل های مامان و بابا

عشق های کوچک اما بزرگ...

1393/1/23 9:39
نویسنده : مامی حدیثه
244 بازدید
اشتراک گذاری

الهی مامان قربونتون  بره که هر روز دوست داشتنی تر از روز قبل میشید.نمیدونم ایا میتونم تو این وبلاگ از شیرینی کودکیتون اون جوری که هست بنویسم تا سالهای اینده وقتی شما بزرگ شدید و برای خودتون مستقل شدید و من دلتنگ این روز ها شدم  با خوندنشون لذت این روزها رو بیاد بیارم.

فکر کنم زیباترین لذت دنیا همین بچه ها هستن .مخصوصا دوران کودکیشون که با نگاه کردن به چشمهای پاک و معصومشون امید رو در ما زنده میکنن.

خدایا به حق مادر و پدر نعمت پدر و مادر شدن رو از کسی نگیر.

پسرای ناز و دوست داشتنی من ...

امروز که این پست رو مینویسم هر دوی شما رو حتی از وجودم از نفسم بیشتر دوست دارم.همیشه عاشقانه دوستتان خواهم داشت

 

 

                                                                                   عاشق همیشگی شما...مامان

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

♥مامی ملودی جون ♥
23 فروردین 93 14:04
دوست مهربونم