قند عسل های مامان و بابا

کوتاهی موهای طاها...

1392/11/19 13:58
نویسنده : مامی حدیثه
226 بازدید
اشتراک گذاری

جونم برات بگه که از وقتی دنیا اومدی ما موهاتو کوتاه نکردیم .تا ا سالگی موهات صاف بود ولی ا سال به بعد موهات فر شد و خیلی هم بهت میومد هم جنسش نرم بود و هم رنگش روشن.خلاصه که همه عاشق موهات بودن.

تا این اواخر که خیلی بلند شده بود و من مجبور بودم با کش های چهل گیس ببندمش.بابایی هم میگفت موهاشو نبند مثل دخترا میشه.نگران

از اون جایی که میدونستم تو سلمونی اروم نمیگیری خودم دست به قیچی بردم و موهاتو کوتاه کردم و  فقط واسه خط انداختن دور سرت رفتیم سلمونی که اونم حسابی از خجالتمون در اومدی ...

 

اینم عکسای پسر خوشکل مامانشماچماچماچماچ

 

 

 

 

 

 

 

 

از اونجایی که عاشق حمامی بردمت تو حمام و اونجا دست به کار شدم

 

 

 

9.gif23.gif

 

 

 

 

 بغل موها کوتاه شده.فقط مونده جلوش

 

 

 

 

 

 

 

 کل موهاتم واسه یادگاری نگه میدارم

 

 

 

حالا چترییییییییییییییییییییییییییییییی

 

 

 

 

 

 

           

   و اینم پسر خوشکل و دوست داشتنی من ...

 

 

 

 

 

 

      

قربونت برم که خسته شدی خمیازهاین کفش هم جریان داره که تو پست های بعدی میگم

 

 

 

 

 

        

 

 

 

 

 

 

 

    

 

از پشت سر عین بابایی شدی

 

 

 

 

 

 

 

    

 

 

ایشالا اصلاح دامادیت گل پسره قند عسل                  

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان پرهام
20 بهمن 92 1:01
مبااارک باشه عزیییزم ماشااله چه مامان هنرمندی
مامی حدیثه
پاسخ
ممنون عزیزم.نظر لطف شماست
♥ مامی ملودی جون ♥
20 بهمن 92 22:25
الهی چقده ناز شدی خوشگله من . خیلی قیافه اش عوض شده و واقعا پسمل شده
مامی حدیثه
پاسخ
اره خاله ی مهربونممنون
هنگامه
22 بهمن 92 12:47
خوشگل شده طاها جووونی وای تو مادر شوهر میشی آخرش
مامی حدیثه
پاسخ
مرسی عزیز دلم.اونم چه مادر شوهریییییییییییییییییییییییییییییییییییی
مامان علی
29 بهمن 92 10:46
چه پسمل نازی خانومی کاغذ دیواری خونتون خیلی قشنگه
مامی حدیثه
پاسخ
ممنون عزیزم.قابل شما رو نداره