قند عسل های مامان و بابا

خداحافظ بوشهر...

1392/3/31 1:40
نویسنده : مامی حدیثه
276 بازدید
اشتراک گذاری

سلام .امشب یه حال عجیبی دارم .نمیدونم خوشحالم یا ناراحت ...

درست 13 سال پیش پدرم رو منتقل بوشهر کردند و ما همه بر خلاف میلمون اومدیم .اون موقع من کلاس سوم راهنمایی بودم چقدر زود گذشت انگار همین دیروز بود ...

مامانم تا مدت ها گریه میکرد .مدتی طول کشید تا تونستیم خودمون رو با محیط و غریبی وقف بدیم . وقتی به بوشهر اومدیم توی پایگاه هوایی خونه گرفتیم .از اونجایی که خداوند برای من تقدیر رقم میزد ما در همسایگی  خانواده ی اقا مسعود قرار گرفتیم .حدود 2 سال بعد یعنی در روز 20.3.81 من و مسعود با هم اشنا شدیم .البته به این راحتی ها هم نبود مسعود حدود 1 سالی در کمین بود خودش میگه اولش هیچ علاقه ای بهت نداشتم ولی به مرور زمان وقتی دیدم پاکی و با هیچ کسی ارتباط بر قرار نمیکنی گفتم خودشه...1 سال بعد وقتی دیدیم بدون هم نمیتونیم زندگی کنیم با هم عقد کردیم و سال بعدش هم عروسی .یادش بخیر چه روزهای خوبی بود...

بابای من سال 86 باز نشته شد و به شیراز برگشتند و من موندم عشقم مسعود و پسر گلم پارسا.گاهی فکر میکنم همه ی اینها بهانه ای بوده واسه رقم خوردن سرنوشت من ...

ممنونم خدا جون خدای خوب و مهربون بخاطر همه چیز ممنون .از اینکه مسعود و بچه ها رو دارم خیلی خوشحالم ان شا الله خدا حفظشون کنه.من فردا برای همیشه به زادگاه خودم شیراز بر میگردم اما تنها نه با مسعود و قند عسلام .

 

 

 

خداحافظ بوشهر .خداحافظ دریا .اگه از ما بدی دیدی حلال کن

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

♥ مامي ملودي جون ♥
1 تیر 92 10:31
حديث فقط ميتونم بگم كه خيلي دلتنگتم انگار يه تيكه از وجودم رفته از در پايگاه كه رد ميشم جيگرم آتيش ميگيره


اه نسیمی خودم هم دلم خیلی تنگ شده .شاید بگی دیوونم ولی دلم واسه شرجیشم تنگ شده
آيسان مامان ماهان
4 تیر 92 11:16
سلام گلم خوشحالم كه به زادگاهت برميگردي و كنار خونوادت،،و خوشحالتر كه تنها رفتي و ماشالله چهار نفري برميگردي...قصه ازدواجت عجب جالب بود چه سرنوشتي اميدوارم هميشه و كنار هم با آقا مسعود و دو تا گل پسرات خوشبخت باشي


خیلی ممنون .
آیسان مامان ماهان
2 مرداد 92 11:44
سلام عزیزم،،ولادت حضرت امام حسن مجتبی بر شما و خانواده محترم مبارک،،در روز قیامت از شفاعت ایشان بینصیب نمانیم انشالله


ممنون عزیزم .بر شما و خانواده ی محترم هم مبارک