قند عسل های مامان و بابا

تولد طاها...

1393/6/21 11:40
نویسنده : مامی حدیثه
586 بازدید
اشتراک گذاری

13 شهریور برای من و مسعود یکی از زیباترین روز های زندگیمان است .سالگرد روزیست که خداوند مهربان یک بار دیگر بر ما فرشته ای اسمانی هدیه کرد .فرشته ای از جنس گل های بهشتی .ما با داشتن این هدیه خوشبختیمان دو چندان شد .شیرینی جدیدی به زندگمان امد و حال و هوای خونمونو تازه کرد همین الان هم که دارم مینویسم با زبان شیرین کودکیش خنده را بر دل ما مینشاند.

دو سال از ان روز گذشت و ما هرگز اون روز شیرین رو فراموش نمیکنیم و به یاد اون روز شیرین یه تولد خودمونی واسه طاها گلی ترتیب دادیم..

طاها جان ...بدان که من و بابا و داداش خیلی خیلی دوستت داریم و میشه گفت عاشثتیم...

 

 

totalgifs.com aniversario gif gif 14.giftotalgifs.com aniversario gif gif 08.gif

 

 

 

 

 

عشقم ..نفسم...تولدت مبارک....                 totalgifs.com aniversario gif gif 44.gif               

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

بهترین داداش دنیا....

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

عشق های کوچک ما...نبض زندگی...

 

 

 

 

قند عسلا با پسر خاله کیارش

 

طاها باید فوت کنه...شمع ها رو خاموش کنه...

 

 

 

 

 

 

اینم هدیه هات که مهمونا زحمت کشیده بودن...

 


totalgifs.com aniversario gif gif 23.giftotalgifs.com aniversario gif gif 07.giftotalgifs.com aniversario gif gif 16.gif

 

ایشالا صدو بیست ساله شی عروسکم

پسندها (2)

نظرات (13)

بابای ملیسا
21 شهریور 93 12:22
با سلام . ضمن عرض تبریک به خاطر داشتن کوچولوی قشنگتون و همچنین نوشته ها و وبلاگ زیباتون ، وبلاگ ملیسا خانم با عکسهای جدید عروسی و تولد به روز شد . ممنون میشم اگر به کلبه مجازی دخترم قدم بزارید و با گذاشتن یک خط یادگاری ، آینده شیرین و دوس تداشتنیش رو شیرین تر و لذت بخش تر کنید . منتظر شما هستیم . www.melysa.niniweblog.com
مامی نسیم ✿◕ ‿ ◕✿
21 شهریور 93 12:26
عزیزم هزار ساله بشی .یادت باشه منو دعوت نکردیا
مامی حدیثه
پاسخ
ممنون عزیزم.اذیتم نکن میدونستم مرخصی نداری نگفتم تا ناراحت نشی .ولی جات خیلی خالی بود
samira
21 شهریور 93 23:50
تولد تولد تولدت مبارک ان شالله که 1000 ساله بشی عزیزم
مامی حدیثه
پاسخ
مرسی عزیز دلم
مامی نسیم ✿◕ ‿ ◕✿
25 شهریور 93 23:16
مرخصی نداری یعنی چی ؟ کی گفته . خیلی بدی
مامی حدیثه
پاسخ
بابا خودت وقتی اومدی شیراز گفتم پاشو بیا خونمون گفتی به خاطر سفری که رفتی دیگه مرخصی نداریمنم رو حساب حرفت بهت چیزی نگفتم .چون وقتی ادم دور باشه و دلش بخوات بره و مرخصی بهش ندن خیلی ناراحت میشه چون خودم خیلی سرم اومده بود.بخدا اگه میدونستم میتونی بیای از دو هفته قبلش میگفتم.مسعود هم گفت به نسیم بگو من گفتم نه مرخصی نداره بهش بگم ناراحت میشه.من چه میدونستم[
مامی نسیم ✿◕ ‿ ◕✿
25 شهریور 93 23:17
بی ادب لوس باهات قهرم
مامی حدیثه
پاسخ
اخه چراااااا؟؟؟
مامان ارميا و ایلمان
31 شهریور 93 8:36
خیلی مبارکه گلم.
مامی حدیثه
پاسخ
ممنون عزیزم
مامان پرهام
2 مهر 93 1:53
طاها کوچولوی ناز تولدت مبارک
مامی حدیثه
پاسخ
ممنون خاله جون
مامان پرهام
2 مهر 93 1:54
الهی صدساله شی.نه صدسال کمه همیشه زنده باشی
مامی حدیثه
پاسخ
ایشالا مرسی گلم
مامان پرهام
2 مهر 93 1:54
مامانی ماهان جون
3 مهر 93 9:17
طاها جونم با عرض شرمندگی به خاطر تاخیرم تولدت مبارک عزیزززززززززززززززززمممممممممممممم..الهی صد ساله بشی
مامانی ماهان جون
3 مهر 93 9:18
چه جشن خوشگل و صد البته خوشمزه ای..نوش جونتون کیک
مامی حدیثه
پاسخ
جای شما خالی گلم
مامانی ماهان جون
3 مهر 93 9:18
ایشالله همیشه به دلخوشی و سلامتی
مامی حدیثه
پاسخ
ممنون عزیزم
مامی نسیم ✿◕ ‿ ◕✿
3 مهر 93 14:24
دیونه نگفتم مرخصی ندارم گفتم اخره ماهه باید برگردم و امار های شرکت و ببندم . دیگه کلا با من غریبی میکنی باور کنم دلم خیلی گرفت از دستت تو تنها دوستی بودی که من داشتم [پاسخخدا مرگم بده که ناراحت شدی ....حالا من چی کار کنم؟؟؟؟؟