قند عسل های مامان و بابا

جوجه رو اخر پاییز میشمرن...

1393/5/14 16:33
نویسنده : مامی حدیثه
418 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه ی دوستان خوب و با معرفتمون وسلام به گل پسر خودم پارسا جون.

میدونم این پست رو یک ماه قبل باید میذاشتم ولی خوب براتون شرایط رو گفتم.اما مهم اینه که خاطرات قند عسلا ثبت بشه.

اگه یادتون باشه پارسا اخرای سال تحصیلی پدر من و جد اندر جد منو خودشو با هم در اورد...ولی خوب مثل اینکه نتیجه ی بدی نداشت .بله...امسال هم پسرم شاگرد اول شد ...به افتخارش...

تشویقتشویقتشویقتشویقتشویقتشویقتشویقتشویقبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوستشویقتشویقتشویقتشویقتشویقتشویقتشویقتشویق

 

 

 

 

امسال همراه کارنامه هایه کارت یادبود هم دادن که یه طرفش عکس بچه های کلاس به همراه معلم و مدیر مدرسه بود و یه طرف دیگش کارنامه و نمایی از حیاط مدرسه.

اقای مدحت مدیر مدرسه سمت راست و خانم اسماعیلی معلم کلاستون سمت چپ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

این ساعت هم هدیه ی من و بابایی به پسر گلمونمحبت

 

 

 

 

 

 

امسال از طرف بانک بابایی هم هدیه داشتی .یه تقدیر نامه و یه کارت هدیه

 

 

 

 

 

 

 

 

ایشالا سال دیگه پسرم به کلاس چهارم میرهمحبتمحبتمحبتمحبت

پسندها (1)

نظرات (2)

مامی نسیم ✿◕ ‿ ◕✿
15 مرداد 93 0:50
افرین پسر باهوش . بهبه اون کارت هدیه رو خیلی کیف کردم بالاخره این بانک بابا به یه دردی خورد
مامی حدیثه
پاسخ
اخ اینو خوب امدی .قربون زبونت
samira
16 مرداد 93 21:00
بارک الله به پارسا ان شالله تادانشگاه همین طور زرنگ باهوش باشی
مامی حدیثه
پاسخ
خیلی ممنون خاله جون