قند عسل های مامان و بابا

روز پدر مبارک...

1393/2/23 16:54
نویسنده : مامی حدیثه
233 بازدید
اشتراک گذاری

 

حرف آخر را برایت مینویسم ای پدر
با تو بودن را دوست دارم ای پدر

پدر همون کسی هست
که لرزش دستش دیگه چیزی از چای توی استکان باقی نگذاشته
ولی بهت میگه به من تکیه کن
و تو انگار
به کوه تکیه داری …

 

 

 

 

 

قند عسلای عزیزم به امید اون روزی که هر دوی شما پدر بشید و من از دیدن شما لذت ببرم.اون وقته که حس پدرانه رو خوب درک میکنید.

درسته که من مادرم و هیچ وقت بجای بابا نیستم ولی عشق شما رو تو تمام وجودش و امید به شما رو تو چشماش میبینم.وقتی تو خلوتمون با هم از شما حرف میزنیم می بینم شما تمام ارزوهاش هستید و دیگه حتی یه ذره هم جایی واسه خودش نیست...

اون شما رو بیشتر از وجودش دوست داره.عزیزای مادر هرگز عشق بابا رو نسبت به خودتون فراموش نکنید و وقتی بزرگ شدید اونجوری بهش محبت کنید که لایقشه...

عاشق روز و شب شما ...مامانبوسبوس

پسندها (3)

نظرات (2)

♥مامی ملودی جون ♥
23 اردیبهشت 93 22:38
ای جونم چقدر زیبا بئود این مطلبت انشا الله همه بچه ها قدر پدر و مادرشون بدونن واقعا هر دوشون تکرار نشدنی هستن
مامی حدیثه
پاسخ
ممنون عزیز دلم.امیدوارم
مامان پرهام
24 اردیبهشت 93 15:30
سرم را نه ظلم مي تواند خم کند ، نه مرگ ، نه ترس ، سرم فقط براي بوسيدن دست هاي تو خم مي شود پدرم ؛ عیدتون مبارک
مامی حدیثه
پاسخ
ممنون .بر شما هم مبارک عزیز دل