قند عسل های مامان و بابا

نگفته های اردیبهشت ماه...

1393/2/23 17:10
نویسنده : مامی حدیثه
255 بازدید
اشتراک گذاری

چند تا خبر..

اول اینکه موهای طاها رو برای بار دوم کوتاه کردیم .اینبار هم مثل دفعه ی قبل خیلی تر سید و طفلی بچم کلی گریه کرد .ولی عوضش قوجل تر شده قربونش برممحبت

خبر دوم هم اینکه مامان بزرگم اینا خونشون رو فروختن و اومدن نزدیک ما تو صدرا .خونشون کنار خونه ی مامان جونه.از تو پنجره همو میتونن ببینن. خیلی حال میده .اخه تا دو هفته دیگه دایی مهدیو بچه هاش هم میان اونا یه پنجاه متری فاصله دارن ولی بازم خیلی نزدیک میشن.وقتی اونا هم بیان دیگه جمعمون جمعه و هر روز میریم مهمونی و دد ...دودو...

خبر سوم هم اینکه دارم کم کم طاها رو از شیر میگیرم.من روش شیر گرفتنم خیلی طولانیه ولی بچه اصلا اذیت نمیشه .ایشالا تو یه پست جداگانه خاطراتشو مینویسم.

تو این روزا که میگذره بخاطر امتحانات پارسا پیک نیک نمیریم ولی همش هم تو خونه نیستیم .مثلا روزایی که پارسا کلاس زبان داره ماهم باهاشون میریم . بابا من و طاها رو میذاره پارک و خودش هم میره دنبال کاراش وقتی هم که کار نداره با ما میاد پارک .منم زنگ میزنم مامان جون و مامان بزرگمو خالم میان و تو پارک عصرانه میخوریم و طاها هم کلی بازی میکنه.

بعضی شب ها هم میریم خونه ی مامان جون .البته شب های امتحان نه.

پنجشنبه هم رفتیم شاهچراغ . خیلی با صفا بود .موقع دعای کمیل رسیدیم و کلی هم دعا کردیم.

اینم یه سری عکس از قند عسلای من...پریسا دنیای شکلک ها http://www.sheklakveblag.blogfa.com/

 

 

 

                                                                                           

 

 

 

 

 

                                                        

 

 

چون طاها عاشق شمع هست مامان جون واسش روشن کرده بود .و از اونجایی که شعله ی شمی انعکاس پیدا کرده بود طاها فکر میکرد یه شعله ی دیگه زیرشه قه قهههی دستشو میکرد زیر میز تا بگیرتش

 

 

 

 

 


وقتی دید با دستاش نمیتونه از پاهاش کمک گرفتقه قهه

 

 

                                                                                               

 

 

 

 

 

 

 

 

 

اینم پسر گل و خوش خنده ی منخندونک

 

                                                                                     

 

 

 

این عکسا هم مال پنج شنبه یشه که رفتیم شاهچراغ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                                                        

 

 

 

 

 

 

 

 

اینم بابایی با پسراشزیبا

 

 

 

 

 

 

این عکسا هم مال جمعه ی گذشتست که با مامان جونیا رفته بودیم ناهار بیرون .خیلی هوا عالی بودAvazak.ir smili34 تصاویر زیباسازی وبلاگ (2)

 

 

 

 

                                                                                                        

                 

 

خداییش من چیکارش کنم که اینقده وقتی بیرون میریم مظلومه....فقط قربونش میرم...تک و تنها...گیجبوس

 

 

 

 

 

بله اینم پارسا که طبق معلوم نمیشه به راحتی ازش عسک گرفت ...باید شکارش کرد...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

قربون چشات برم که دنبال هواپیماست....میگفت ....حدیث...ابا...(یعنی مامان جونم ...هواپیما...)

 

 

 

 

 

                    

پسندها (1)

نظرات (2)

♥مامی ملودی جون ♥
23 اردیبهشت 93 22:42
من دلم شیراز میخواد خیلی هم میخواد این عیسی نمیاد اونجا زندگی کنیم
مامی حدیثه
پاسخ
کار نشد نداره اگه تو بخای میتونی
samira
27 اردیبهشت 93 1:42
سلام عزیزم همیشه به شادی راستی یه سوال شما شیرازی هستید???'
مامی حدیثه
پاسخ
سلام گلم.ممنون.اره من شیرازیم ولی بابای قند عسلا بوشهریه .شایان ذکر هست که بگم قند عسلا هم بوشهر به دنیا اومدن.ولی من گولشون زدم و همشونو اوردم شهر خودم