قند عسل های مامان و بابا

پیک نیک..

1392/12/4 14:34
نویسنده : مامی حدیثه
430 بازدید
اشتراک گذاری

قند عسلای عزیز تر از جانم سلام.

چند روزیه اگه چشمش نکنم روز ها گرم شده و میشه برای تفریح رفت بیرون .روز پنج شنبه به مامان جون گفتم به بقیه بگه و هر کی دوست داره روز جمعه از صبح بریم باغ جنت.هوا عالی بود و به همه خوش گذشت.

خاله زری اینا مامان بزرگ من وخاله لیلا و دختر و عروسش با نوه هاش و خانواده ی اقا شاپور به اتفاق ما و مامان جونیا همه بودیم و حسابل افتاب گرفتیم.

وقتی میخواستیم بریم من یادم رفت کفش های طاها رو بردارم.طفلی بچم.وقتی رسیدیم باغ طاها همش میخواست بدو بدو کنه.اما من میترسیدم چیزی تو پاش بره .مزگان خانوم دختر خاله ی مامان جون هنوز نیومده بود .بهش زنگ زدیم و ازش خواستیم داره میاد دمپایی نوه اش رو بیاره .خلاصه طاها خوشحال از اینکه میتونه بدو بدو کنه.

وقتی مزگان خانوم اومد دیدیم دمپاییه لای انگشتیه و تا حالا طاها نپوشیده.من میگفتم نمیتونه تو پاش نگه داره ولی دیدم نه ...نه تنها خیلی خوب پوشید بلکه دیگه هم به مزگان خانوم پس نداد...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

قربون اون پاهای تپلیتماچماچ

 

 

 

 

 

 

اینم قند عسلا در حال بازی

 

 

 

 

 

 

اقا پارسا عشق مامانماچ

 

 

 

 

 

 

 

پارسا و کیارش پسر خاله ی عزیزشقلب

 

 

 

 

 

 

 

اخ امان از شیطونی های طاهاشیطان

میپرید بغل اقاجون و اونو مینداخت رو زمین و کلی میخندید (به قول اقا جون دوره ی نوه سالاریه)

 

 

 

 

 

 

 

اینم اقا شاپور شوهر دختر خاله ی مامان جون

 

 

 

 

 

 

 

 

قربون اون قد و بالات جیجرماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

♥مامان متین جون♥
4 اسفند 92 15:36
سلام ایشالا همیشه ب خوشی و گردش راستی خانومی با اجزه من شمارولینکیدم..شمام دوس داشتی بلینک
مامی حدیثه
پاسخ
سلام عزیزم.ممنون از اینکه به ما سر زدید.منم خوشحال میشم با شما در ارتباط باشم
مامان پرهام
6 اسفند 92 1:15
به به باغ جنت عجب جایی هست واسه ی تفریح شیرازیها ایول
مامی حدیثه
پاسخ
جای شما سبز .اره دوست جون خیلی جای باحالیه
♥مامی ملودی جون ♥
8 اسفند 92 0:28
خوشحالم که روزای خوبی و میگذرونینمن که بدترین روزای عمرم هست اینروزا
مامی حدیثه
پاسخ
ممنون.اینروزا همه مشکل دارن ولی باید باهاش کنار بیای هر چی بیشتر غصه بخوری بیشتر از پا می اندازتت.برات بهترین ها رو ارزو دارم