قند عسل های مامان و بابا

طاها کوچولو اب میخوات....خسته شده خواب میخوات...

1392/10/1 12:08
نویسنده : مامی حدیثه
221 بازدید
اشتراک گذاری

 

من اردک زردی دارم

اب دوست داره خیلی زیاد

وقتی میخوام برم حموم

فوری به دنبالم میاد

 

 

 

 

 

 

اونو میذارم روی اب

چون بلده شنا کنه

خوشش میاد توی حموم

کواک کواک صدا کنه

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                            

 

 

 

حباب رو خیلی دوست دارم

حباب با اب درست میشه

فوت میکنم به اب و کف

صد تا حباب درست میشه

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

دوش حموم مثل یه ابر

بارون میریزه رو سرم

قلقلکم میده میگه

بخند بخند گل پسرم

 

خوشحال میشم فکر میکنم

تو کوچه زیر بارونم

مثل گنجشکک خیس

تو بارون اواز می خونم

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

حالا دیگه تموم شده حموم و بازی کردنم

حوله ی گرم و نرم دارم میپیچمش دور تنم

 

حوله منو خشک میکنه بعدش دیگه لباس میخوام

مثل یه دسته گل میشم وقتی که از حموم میام

 

                                                                                                                    badje.gifbeach5F112D.gifbiersmiley20_.gif

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

حالا میخوام بازی کنم با این دوتا عروسکم

ببین چه ناز و خوشکلن نگاه بکن به این سگم                                               

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

♥ مامی ملودی جون ♥
1 دی 92 17:15
خیلی زیبا بود . شعراش و خودت گفتی ؟
مامی حدیثه
پاسخ
مرسی. نه بابا بنده خدا ناصر کشاورز گفته .منو چه به این حرفااااا
مامان پرهام
3 دی 92 23:48
جیگر طاها کوچولو بره خالهتمیز شده و خوردنی
مامی حدیثه
پاسخ
ممنون عزیز دلم
مامان متین جون
11 دی 92 14:16
سلام چه پسرای نانازی خدا حفظشون کنه ایشالا پیش ماهم بیاین.خوشحال میشم افتخاربه تبادل لینک بدینمنتظرخبرهستم
مامی حدیثه
پاسخ
مرسی عزیزم .چشم حتما میام عزیزم