قند عسل های مامان و بابا

برای پارسا...مرد کوچکم...

1392/9/4 15:49
نویسنده : مامی حدیثه
237 بازدید
اشتراک گذاری

پسرم....                                                   

 

برگ گلم....

 

غنچه ی خوشرنگ دلم....

 

دست خود را حلقه زن بر گردنم....

 

خنده زن بر چشم های خسته ام.....

 

عشق تو اغاز صبح زندگیست....

 

 

 

مهر تو اغاز لطف و بندگیست....

 

سر گذار بر شانه های مادرت....

 

بوسه زن بر گونه های زرد من....

 

خانه ام سبز از صدای شاد توست....

 

مادرت مست از نوازش های توست...

 

 

 

 

 

 

              totalgifs.com love2 gif gif 21.gif


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

هنگامه
4 آذر 92 16:10
یه نظر قبل از اون دادم برات ارسال نشد نوشته بودم اون خانم خوشگله که دست طاها جوون و گرفته خودتی آخه کفش من پوشیده؟؟؟
مامی حدیثه
پاسخ
اره عزیزم خودمم
مامان گمپ گل
5 آذر 92 11:32
مامی حدیثه
پاسخ
مرسی از محبت شما
♥ مامی ملودی جون ♥
5 آذر 92 13:48
ای جونم خیلی زیبا بود . حدیث واقعا هم گونه زرد منو خوب اومدی . وصف حال الانته ها
مامی حدیثه
پاسخ
مرسیییییییییییییییییییی
مامان اسرا
6 آذر 92 20:11
ماشاالله به این عروسک های ناز و خوشگل من و اسرا جون از دیدن وبلاگ زبیاتون خیلی لذت بردیم دیگه مرتب بهتون سر می زنیم و براتون نظر های انرژی زا می زاریم ادرستون رو با اجازه لینک می کنیم شما هم لینک کنین و نظر بزارید ممنونم
مامی حدیثه
پاسخ
ممنون .خوشحال میشیم از نگاه های قشنگتون .من هم شما رو لینک کردم دوست جونی
♥ مامی ملودی جون ♥
8 آذر 92 10:52
حدیث جان بخدا شرمنده که فضولی میکنم و میام قالبت و عوض میکنم . قالب قبلیت پریده بود . قالب وبلاگ خودم هم پریده بود مجبور شدم عوضش کنم گفتم برای تو هم عوض کنم چون میدونم نمیرسی که وقت بزاری روی این موضوع . گفتم حالا میگه این دختره پرو با چه اجازه ای قالب منو این ور اونور میکنه . بازم معذرت دوستم
مامی حدیثه
پاسخ
الهی قربونت برم این چه حرغیه عزیزم .دست گلت درد نکه من و قند عسلا از شما خاله ی مهربون ممنونیم
هنگامه
9 آذر 92 18:48
شیراز زلزله نیومد؟
مامی حدیثه
پاسخ
نه گلم نیومد...ولی برازجون خونه ی مامان شوشو خوب لرزیده بود...بنده خدا ها
مامان پرهام
10 آذر 92 13:22
انگاری نیستین؟کم پیدایین کاکووو
مامی حدیثه
پاسخ
الهی قربونت برم ببخشید نگرانت کردم. من چند روزیه درگیر مریضیمم.
مامان پرهام
12 آذر 92 1:53
سلام اینو بخونید: البته من ننوشتما یکی برام فرستاده ممکنه مسخره به نظر بیاد ولی واقعا اتفاق میافته!می خوای صورت کسی رو که واقعا دوست داره ببینی؟اینو به 10 نفر بفرست بعد برو به ادرس http://amour-en-portrait.ca.cx/(این یه بازی فرانسویه)صورت کسی که دوست داره ظاهر میشه خطر سوپریز شدن!(تقریبا 90%شبیه)من خواستم این بازیو دور بزنم مستقیما رفتم به اون ادرس گفت اینطوری نمیشه باید به10نفر بفرستیش نمیدونم چه طوری فهمید.... [ نظر تایید نشده ] [ تایید ] [ حذف ] [ ویرایش نظر یا پاسخ به آن ] [ آی پی : 2.181.58.61 ] صفحه قبل 1 صفحه بعد
مامی حدیثه
پاسخ
عزیزم من چیزی نمیبینم
♥ مامی ملودی جون ♥
13 آذر 92 23:15
خوبه که برگشتی