قند عسل های مامان و بابا

دندونک های جدید....

1392/8/16 10:28
نویسنده : مامی حدیثه
296 بازدید
اشتراک گذاری

اوه اوه اوه ...امروز من با یه رشد عجیب از طاها جوجو مواجه شدم...

چند روزیه بیقرار شده بود خودم هم فکر میکردم میخواهد دندونک در بیاره ولی فکر نمیکردم اینجوریتعجب

الهی قربونت برم درد و بلات به جونم مامانی    یه  دندون نیش از بالا      به همراه یه دندون اسیاب  اونم اسیاب یکی مونده به اخر اخه مگه میشه گلم تو هنوز دندونای جلوت کامل نیست؟؟؟؟؟

من که خیلی تعجب کردم ولی به هر حال مبارکت باشه عزییییییییزمماچ

 

 

❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤❤شکلکهــای
جالـــب آرویــــن❤

 

 

                                                                                             ❤شکلکهــای
جالـــب آرویــــن❤

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

♥ مامی ملودی جون ♥
16 آبان 92 14:12
مبارک باشه عزیزم . آره توی نسل جدید هیچ چیزی و اتفاقی عجیب نمیست


اره والا
افسانه
17 آبان 92 16:00
سلام عزیزم .طریقه درست کردن اون عکسها اینجوریه که باید بری توی سایت frametoy.com بعد اونجا قاب مورد نظرتو انتخاب کنی و عکس مد نظرتو آپلود کنی ......خود سایت عکس رو برات داخل قاب می ذاره به همین راحتی......
مامان گمپ گل
18 آبان 92 0:19
سلام ممنونم به وبلاگمون سرزدید

ماساله چه بچه های ناناسی دارین،داغشون نبینین

دندون جدید هم مبارک




مرسی عزیزم. چشماتون خوشکل میبینه

آیسان مامان ماهان
21 آبان 92 11:00
اووووووووووووووخی فدای بیقراری و درد دندونت عزیزم
آیسان مامان ماهان
21 آبان 92 11:00
مبارکه خوشگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگلم
مامی حدیثه
پاسخ
مرسیییییییییییییییییییییییییییییی خاله جونم
آیسان مامان ماهان
21 آبان 92 11:00
دل را اگر از حسین بگیرم چه کنم بی عشق حسین اگر بمیرم چه کنم فردا که کسی را به کسی کاری نیست دامان حسین اگر نگیرم چه کنم. عزیز دلم پیشاپیش فرا رسیدن شهادت امام حسین و یاران با وفایش را تسلیت و تعزیت میگم ،التماس دعای خیر داریم،ارادتمندتان،آیسان و ماهان
♥ مامی ملودی جون ♥
21 آبان 92 16:59
خب باز باید یادش بدم وبلاگ نویسی و . عزیزم وقتی برات نظر میزارن برات توی قسمت ویرایش نر یا پاسخ به آن کلیک کن . باز که شد بالا کنار شکلک ها نوشته برای دادن پاسخ اینجا کلیک کنید و وقتی کلیک کنی درست بعد از اینکه نوشته طرف تموم شد یه کلمه نوشته میشه . بعدش همون جا پشتت کلیک کن و بنویس . دقیقا بعد ش ها