قند عسل های مامان و بابا

حال و هوای این روز های پارسا...

1392/8/14 22:55
نویسنده : مامی حدیثه
181 بازدید
اشتراک گذاری

ستاره ی زندگی من  ماه همه شب های من قربونت برم واسه ی خودت مردی شدی  دیگه همه ی کارهاتو خودت انجام میدی و کاملا مستقل شدی.من به خاطر مراقبت از داداشی مجبورم هواسم بیشتر به اون باشه خودت که میبینی چقدر شیطون شده (البته دست کمی از شیطونی های کوچیکیت ندارهمژه)

خدا رو شکر اصلا توی درسات نیاز به کمک نداری و تکالیفت رو خودت به تنهایی انجام میدی . البته مراقبت هستم و اخر هر هفته از کل دروس ازت امتحان میگیرم.

فدای اون قد و بالات چند تا عکس از روز اول مدرسه ها ازت گرفتم که به همراه عکس کتاب ها و دفترات واست میذارم تا یادگاری بمونه

 

 

 

 

 

 

 

 

روز اول مدرسه ها . ساعت 11 ظهر .

 

 

 

 

 

 

ایشالا همیشه زیر سایه ی قران باشی عزیز دلم

 

 

 

 

 

 

این هم پارسا ی مصمم...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

این جینگولک بازی ها مال مدرسه بود .بی سلیقه هااااااااااااا

 

 

 

 

 

 

این دفتراته که با سلیقه ی خودت خریدیم

 

 

 

 

 

 

این هم کتاب های درسی شما که خیلی دوسشون داری و طفلی طاها جرئت نداره بهشون نزدیک بشه...

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

♥ مامی ملودی جون ♥
14 آبان 92 23:42
ای جونم ماشا الله به پسر باهوش خودمون .


مرسی عزیزم
مامان علی
25 آبان 92 9:29
انشاالله درتمام مراحل زندگی موفق باشی از جمله تحصیل
مامی حدیثه
پاسخ
مرسی خاله جون