قند عسل های مامان و بابا

محرم ماه عشق...

1392/8/13 17:48
نویسنده : مامی حدیثه
210 بازدید
اشتراک گذاری

باز محرم شد و دلها شکست از غم زینب دل زهرا شکست

 

باز محرم شد و لب تشنه شد از عطش خاک کمر ها شکست

 

اب در این تشنگی از خود گذشت دجله به خون شد دل صحرا شکست

 

قاسم و لیلا همه در خون شدند این چه غمی بود که دنیا شکست

 

محرم ماه غم نیست ماه عشق است محرم -محرم درد حسین است  

 

 

 

السلام علیک یا ابا عبد الله...

 

.قربون اقا بشم من هر سال توی دهه ی اول بد جوری دلم میگیره  نمیدونم شاید واسه اینه که عاشق  امام حسینم

اقا جون همه چیم هر چه دارم فدای یک نگات ...مولای من من تو این دنیا هیچی از خودم ندارم که قابل تو رو داشته باشه ولی خودت میدونی که این قند عسلا رو چقدر دوست دارم...

اقا جون من این دو تا پسر گلم رو نذر فرزندت امام زمان میکنم هر جوری که میخای واسه خدمت به اقا تربیتشون کن ...

 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

♥ مامی ملودی جون ♥
13 آبان 92 17:57
فدای دل مهربونت بشم دوست جونم


بازم ممنون عزیزم
♥ مامی ملودی جون ♥
13 آبان 92 22:00
فدای دل مهربونت دوست جونم


ممنون گلم