قند عسل های مامان و بابا

سالگرد ازدواج مامان و بابا...♥♥♥

1392/7/18 5:51
نویسنده : مامی حدیثه
275 بازدید
اشتراک گذاری

١٦ مهر نهمین سالگرد ازدواج من و بابایی بود .9 سال گذشت ولی انگار همین دیروز  بود ...یادش بخیر

 

 

 

 

Gifs Animés je taime 71

 

 

مسعود عزیزم بخاطر همه چیز ممنون 

                                    

 

         

                         دوستت دارم♥♥♥♥♥♥

 

 

 

 

 


همون شب سالگرد بابایی ما رو دعوت کرد تا شام رو بیرون نوش جان کنیم.جای شما خالی رفتیم هایپر.   بابایی هم از من خواست تا  هر چی دوست دارم واسم بخره ولی خودش نظرش روی یه جفت کفش بود.

خلاصه که کلی گشتیم ولی چیزی پسندم نشد .به ناچار اقا مسعود خشکه حساب کرد وقرار شد چند روز دیگه بریم ستاره و از اونجا بخریم.

قند عسلای ما عاشق هایپرن  و اونجا کلی بازی کردن .از همون جا هم شام خریدیم و توی محوطه نوش جان کردیم

 

 

 

 

 

 

شام که شامل ته چین -بال مکزیکی و پیتزا بود خوشمزه

 

 

 

این هم جیجرای مامان که شامشونو میل کرده بودن ومنتظر بابایی بودن تا ماشین رو بیارهماچماچ

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

♥ مامی ملودی جون ♥
20 مهر 92 9:50
ای جونه دلم مبارک باشه کادو حالا چقدر بود ؟


ممنون.ای خواهر من که خیلی قانعم فقط 100 هزار تا
♥ مامی ملودی جون ♥
20 مهر 92 9:51
چه چیزای خومشزه ای


جای شما خالی