قند عسل های مامان و بابا

پسرک مهربونم...

1392/2/29 1:28
نویسنده : مامی حدیثه
262 بازدید
اشتراک گذاری

امروز من اصلا حالم خوب نبود ودندون درد شدیدی داشتم بطوری که حتی توان انجام کارهای خونه رو هم نداشتم .صبح که از خواب بیدار شدم پارسا بیدار بود و داشت نقاشی میکشید وقتی دید حالم بده شروع کرد به کمک کردن من .خونه رو جمع و جور کرد .با طاها بازی میکرد تا گریه نکنه .بعد دیدم جارو برقی هم اورده گفتم نمیخات تو نمی تونی گفت نه به خدا تمیز جارو میکنم .با اون دستای کوچیکش داشت به من کمک میکرد.من یه کم تو کارهای خونه وسواس دارم و کار کردن کسی رو قبول ندارم ولی باورم نمیشد اون اینقدر تمیز باشه .ممنون ممنون پسرم از اینکه امروز کمکم کردی  فکر کنم تو مهربون ترین پسر دنیا هستی ماچتمام این خاطراتی که مینویسم رو خودت میخونی و هر بار هم ازم تشکر میکنی تازگی ها هم یاد گرفتی نظر میدی .

پارسای عزیزم نفس من .من و بابایی به تو افتخار میکنیم و خوشحالیم که خداوند مهربون تو رو به ما داده.

 

 

دوستت داریم ماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچ      

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

♥مامي ملودي جون ♥
25 اردیبهشت 92 9:50
بچه ها شايد دستشون كوچيك باشه اما قلبشون به وسط آسمونه . آفرين پارسا جون كه هواي مامان و داري


واقعا همین طوره اونا از ما هم مهربون ترن
♥مامي ملودي جون ♥
25 اردیبهشت 92 9:52
آفرين چه نقاشيه خوشگل و تر و نميزي انشا الله كه حتما برنده تنديس تلاش ميشي عزيزه دلم . حديث جون خودت اين قلبا رو بر دار چشمام كور شد


ممنون عزیزم .چشم بر میدارم
ستایش*مامان محمود
25 اردیبهشت 92 11:45
سلام خوبید من امروز باوبتون اشناشدم چقدپسملای نازی داریدخدانگه داره واستون.چه تقاشیه خوشکلی افرین اقاپارسا
راسی منم بوشهریم وخوشحال میشم بون سربزنید اگه اجازه بدید لینکتون کنم
http://yedoneh.niniweblog.com/



ممنون نظر لطفتونه. ماهم خوشحال میشیم جزءدوستان شما باشیم
اقا پارسا
7 خرداد 92 16:39
مادر منتو و طا ها ر وابابا یی را دوسسسسستتتتتتتتتتتتتتتت ددددددددااااااااااااااااااااا رررررررررررررررررررررر مممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم


ممنونم عزیزم ما هم تو رو خیلی دوست داریییییییییم
فکر کنم از اینکه کلمه ها رو بکشی بیشتر خوشت اومده تا دوست داشتن ...ای کلک