قند عسل های مامان و بابا

اخ جونمی جووووووووووون...مدرسه ها تموم شد.

1392/2/18 22:58
نویسنده : مامی حدیثه
1,855 بازدید
اشتراک گذاری

امروز مدرسه ی اقا  پارسا به اتمام رسید .خودش که خیلی خوشحالهقهقهه ولی من نهگریه

از فرداست که غرغراش شروع بشه من حوصلم سر رفته . من حوصلم سر رفته .وقتی هم که کارنامه گرفت جیب بابایی خالی میشه و بابایی میشه این شکلیکلافه

شوخی کردم پسرم خواستم حال و هوات عوض بشه اتفاقا خیلی هم خوشحالم چون پسرم 1 سال تحصیلی بزرگتر میشه .لبخند

 

این هم عکس شما با تعدادی از دوستات در پایان سال دوم دبستان.شیطان

 

 

مدرسه کو کلاس کو

              تخته و گچ کجا رفت

                          مثل توپ افتاد زمین از رو زمین هوا رفت

کیف و مداد ودفتر

          از توی دست ما رفت

                     مشق شبم تمام شد

                                    بازی با بچه ها رفت

 

                       پر پر پر بچه ها دست خدا یارتان

                     تا فصل پاییز بعد خدا نگه دارتانبای بایبای بای

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

♥ مامي ملودي جون ♥
21 اردیبهشت 92 11:20
ايجونم خوشحالم كه بزرگ تر و بالنده تر شدي عزيزه دلم . حديثه شعر هم خيلي قشنگ بود




مرسی خاله جون.


بچه ها خیلی زودتر از اون چیزی که فک میکنیم رشد میکنن
پارسا
22 اردیبهشت 92 20:48
ممنونم مامان خو بم


خواهش میکنم عزیزم
♥مامي ملودي جون ♥
25 اردیبهشت 92 9:53
اي جونم چه كيفي ميده آدم بچه اش هم نظر بده


اره خیلی مخصوصا اینکه قدر دانی هم میکنه فداش بشم