قند عسل های مامان و بابا

مادر...پسر....عشق....

1393/5/27 8:55
نویسنده : مامی حدیثه
326 بازدید
اشتراک گذاری

به پسرم خیلی محبت می کنم اونقدری که بزرگ که شد با عشقش مثل یه پرنسس رفتار کنه تا جفتش بفهمه که پسرم تو دستای یه ملکه بزرگ شده !

روزا دستاشو میگیرم و چنان با محبت بغلش می کنم که بغل کردن عاشقونه رو با تموم وجودش یاد بگیره !

بهش یاد می دم که همه آدمها خصوصاً همسرشون تشنه محبتند و پنهون کردن عشق و علاقه زندگیشو سرد می کنه !

بهش یاد می دم که خانما آقا بالاسر و سایه ی سر نمیخوان ، عشق ، دوست و همراه صمیمی می خوان !

بهش یادمی دم که هیچوقت دل عشقش رو نشکونه،چون دیگه نمی تونه ترمیمش کنه !!

بهش یاد می دم  اونقدر عاشقانه به عشقش نگا کنه انگار قحطی آدمه !!

به پسرم یاد می دم که عشقش رو عاشقونه بغل کنه نه از روی عادت و هوس !!

براش کادوهای کوچک با معنی می خرم تا کادو دادن به آدم هایی که دوستشون داره بشه فرهنگش !!

بهش اونقدر حرفای محبت آمیز می زنم که کلام پرمهر بشه ورد کلامش !!

همه اینکارا رو می کنم  تا پسرم همونی بشه که همیشه از جفت ایده آل تو ذهنم بوده و هست. اینطوری هم خودش از زندگی لذت ببره و هم جفتش !

 

پسندها (2)

نظرات (8)

samira
29 مرداد 93 0:37
عالی بود مامان جون
مامان پرهام
11 شهریور 93 18:16
خیلی خیلی زیبا بود عزییییزم
مامی حدیثه
پاسخ
ممنون از نگاهت گلم
♥پرنیان♥مامان متین
13 شهریور 93 17:17
نازی پسری
♥پرنیان♥مامان متین
13 شهریور 93 17:33
مامی حدیثه
پاسخ
چی شد رفتی تو فکر عزیزم
♥پرنیان♥مامان متین
13 شهریور 93 17:33
مادرشوهر خوبی میشیا
مامی حدیثه
پاسخ
امیدوارم
مامان پرهام
17 شهریور 93 0:34
بر روی رضـا شمـس امامت صلـوات بر شافع ما روز قیامـت صـلوات در شـام ولادتـش که شادنـد همـه بفرست بر این روح کرامت صلوات صلوات
مامی حدیثه
پاسخ
قربون مهربونیات عزیزم
نازنين
17 شهریور 93 3:53
سلام من نازنين هستم و 12 سالمه خوش به حاله بچه هات كاشكي يكي من و دوست داشت خوش به حال بچه هاتون خاله كاشكي يكي منو خيلي دوست ميداشت اي روزگار
مامی حدیثه
پاسخ
نازنین خانوم .کاشکی شما ادرس وبتونو میذاشتین تا با هم تبادل لینک میکردیم
نازنين
19 شهریور 93 6:47
هيچي نيست خانم برطرف شد من با مامانم دعوا كردم بعد مامانم منو زد فكر كردم دوسم نداره اما فهميدم كه اينطور نيست من فكر بد ميكردم مامان و بابام منو خيلي دوست دارن بميرن براشون ومن الان خيلي خوشحالم
مامی حدیثه
پاسخ
ای جونم.خوشحالم که به این نتیجه رسیدی عزیز دلم.بازم به ما سر بزن نازنین گلی...