قند عسل های مامان و بابا

اخر هفته ی ما...

1392/9/2 15:53
نویسنده : مامی حدیثه
208 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه ی دوستای گلمون .三国杀0017

 

 

امروز با کلی عکس از اخر هفتمون اومدیم.اول یه خبر که بازم طاها جوجو دو تا دندون عجیب غریب در اورد ی.دندون نیش بالا سمت راست ودندون اسیاب اخر از بالا بازم راست.قربونت برم خیلی اذیت میشی تا دندونات در بیاد .حسابی لاغر شدی نفسم..

 

روز پنج شنبه صبح اقاجون و خاله الناز اومدن پیش ما و اقا جون دعوتمون کرد شام خونشون .(البته بماند که ما یه شب در میون اونجاییم خخخخخخخخخ)ولی مثل اینکه مهمونای دیگه ای هم دعوت بودن .خاله زری اینا .دایی مهدی خودم و مامان بزرگ وبابا بزرگ و خاله شهدخت هم بودن .مامان جون هم  مثل همیشه حسابی افتاده بود تو زحمت .

دوربین رو با خودم نبورده بودم و هیچ عکسی نگرفتم ناراحت. قبلش رفتیم الوند خرید واسه مامانی و بعدش هم رفتیم چمران اش کارده خودیم واقعا تو هوتی سرد چسبید .جای همه ی دوستامون خالی. خوشمزه

اما جمعه شب اقا پارسا حوصلش سر رفته بود و بگی نگی غر غر میکرد .بابایی هم که خیلی گل پسرشو دوست داره پیشنهاد کرد بریم پارک سر پوشیده ی هایپر .این شد که در عرض اکی ثانیه ما اونجا بودیم و قند عسلا حسااااااااابی بازی کردن و خیلی بهشون خوش گذشت...

 

 

 

 

ادامه ی مطلب یادت نره.......بدو بیا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

اینجا هم منتظری تا بری تو قلعه ی شادی

ایشالا که بهت خوش گذشته باشه عزیز دلم

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ای خانم کجا کجا؟؟؟؟؟؟؟

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

الهی قربون اون قدم هات گل پسر...

 

 

 

 

 

 

 

 

طاها کوچولو ببین داداش و بابا چقدر دوست دارن .همش مواظبت هستن که نیفتی...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

♥ مامی ملودی جون ♥
2 آذر 92 21:01
خوشحالم که بهتون خوش گذشته عزیزم .خواه اشتباهات تایپیت و درست کن . یه خبرم من بدم خوشحال شی یکم دیگه دارم چند روز میام شیراز
مامی حدیثه
پاسخ
ای ولا .کی میای؟؟؟؟؟
مامان گمپ گل
3 آذر 92 0:55
به به عجب پارکیه ما هم قبلا رفتیم خوشبحال ما شیرازیها
مامی حدیثه
پاسخ
اره پارک با حالیه . و از اون با حال تر شیرازیا...
♥ مامی ملودی جون ♥
3 آذر 92 2:55
دندونای خوشگلت مبارک دیگه مامان و گاز گازی میکنی از این به بعد
مامی حدیثه
پاسخ
اخ که چقدر درد داره وقتی گاز میگیره
♥ مامی ملودی جون ♥
3 آذر 92 12:15
توی دی ماه . البته تقسیم میکنم پیش همه دوستام
مامی حدیثه
پاسخ
فکر کنم یه روز پیش من و بقیش پیش پنبه ...اگه این کارو کنی سر پنبه رو میکنم
♥ مامی ملودی جون ♥
3 آذر 92 12:15
حالا هی غصه بدینا . ما هم پارک لیان و داریم خیلی هم خوجله
مامی حدیثه
پاسخ
معلومه که خیلی خوجله ما که حرفی نزدیم...
هنگامه
3 آذر 92 20:26
کفش منم پوشیدی
مامی حدیثه
پاسخ
خاله هنگامه منظورت رو نگرفتیم
هنگامه
3 آذر 92 20:28
من هر چی دنبال نظرات قبلیم میگردم نیست کجاها؟؟؟
مامی حدیثه
پاسخ
عزیزم هر چی بوده جواب دادم
♥ مامی ملودی جون ♥
4 آذر 92 11:49
ببخشید بعد چطور میتون پیش پنبه باشم ؟ پیش اونم هستم اما وقتی با دوستام برم بیرون اونم باهامون میاد گلم . نه بابا منظورم همکلاسی های دوران دانشگاهم بود . نه سعی میکنم حتما 2 روز پیشت باشم نیست تو مهمون داریت خیلی خوبه و آدم خوشش میاد حتما باید بیشتر بهت زحمت بدم . البته یه مثل هست که میگه مهمان عزیز است هم چو نفس خفقان آرد اگر آید و بیرون نرود
مامی حدیثه
پاسخ
اختیار داری .قدم شما بر چشم .بازم خدا رو شکر واسه ما دو روز وقت گذاشتی .ما به همین هم راضی ایم
♥ مامی ملودی جون ♥
4 آذر 92 14:47
پنبه بیچاره دلت میاد سرش و بکنی ؟
مامی حدیثه
پاسخ
دلم که میاد ولی جون ندارم.خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ شوخی کردم .مگه دیوونم همشهری خودمو بکشم
♥ مامی ملودی جون ♥
5 آذر 92 13:52
اتفاقا متولد بوشهره اما باباش زرنگی کرده شناسنامه اش و شیراز گرفته . پس بکشش بیا با هم میکشیمش
مامی حدیثه
پاسخ
افرین به بابای داناش