قند عسل های مامان و بابا

نوکران امام حسین...

1392/8/24 21:34
نویسنده : مامی حدیثه
230 بازدید
اشتراک گذاری

سلام قند عسلا تاج سرا.این چند روز همش با مهمونا میرفتیم هیئت واسه عزاداری .ما شا الله هر دوتون خیلی اقا بودید و و اسه سالار شهیدان سینه زنی کردید ایشالا خدا قبول کنه .

پارسا که کلا عزاداری رو بلد بود و حتی شعر های سال های گذشته رو هم از حفظ بود و طاها جونی هم قربونش برم امسال یاد گرفته بود تا میگفتیم یا حسین سینه میزد .الهی قربون اون دستای کوچیکت بشم مامانیماچ

 

 

 

 

 

 

این عکس شب تاسوعاست قبل از رفتن به هیئت

 

 

 

 

 

 

الهی فدات شم . اینجا خواب بودی من هم گذاشتمت تو.ی گهواره ی علی اصغر .خیلی معصوم شده بودی...

 

 

 

 

 

 

 

شب عاشورا جلوی حسینیه

 

 

 

 

 

 

 

 

 

قربون اون چهره ی پاک و معصومت.

 

 

 

 

 

 

 

اینم اقا پارسا گل گلاب در شب عاشورا.

 

 

 

 

 

 

 

 

عزیزم چون تو دیگه بزرگ شدی با بابایی میرفتی توی مردونه واسه همینم نمیشد ازت عکس بگیرم .این عکسا هم مال جلوی درب حسینیست.

 

 

 

 

 

 

 

توی حسینیه یه ضریح نمادین امام حسین ساخته بودند. شما همش میرفتی کنارش .میدونی چرا چون....عکس پایین رو ببین

 

 

 

 

 

 

 

 

 

چون زیرش چرخ داشت و شما عاشق چرخاش بودی.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

این هم یه نما از ضریح ساخته شده که دلم نیومد نذارم.

عکسای شام غریبان هم تو گوشیه خاله طنازه که ازش میگیرم و میذارم

 

 

        مرواتون همه سال گل پسرا

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

مامان گمپ گل
25 آبان 92 0:22
عزاداریتون قبول باشه گل پسرا
مامی حدیثه
پاسخ
مرسی خاله جون .تو رو خدا ادرس وبتون رو واسم بذار گمش کردم
♥ مامی ملودی جون ♥
25 آبان 92 0:23
عزیزای من فدات بشون چقده با لباس علی اصغر ناز شده طاها دلم براش غش رفت . من که امسال هیچ مراسمی به لطف ملودی نرفتم از بس که باید دنبالش بدو ام نمیشد که برم
مامی حدیثه
پاسخ
خدا نکنه خاله جون.
مامان علی
25 آبان 92 9:27
انشاالله در پناه خدا و امام حسین یاریگرشون در تمام مراحل زندگی باشه
مامان گمپ گل
25 آبان 92 10:58
سلام www.gompe_golom.niniweblog.com پرهام گمپ گل مامان و بابا
مامان آنیساوپریسا
27 آبان 92 8:46
سلام دوست عزیز.عزاداریهاتون قبول باشهممنون که به وبلاگ دخملا سر زدینبچه هاتون خیلی خوشگلن خدا حفظشون کنه
مامی حدیثه
پاسخ
سلام خوشحال شدم به ما سر زدید.ممنون
مامان فاطمه
28 آبان 92 14:35
مروات همه سال. سالم وتندرست باشید.
مامی حدیثه
پاسخ
ممنون از لطفتون
آیسان مامان ماهان
29 آبان 92 12:32
ای به فدای تو بشم که اینقد هوامو داری،باشه بیخیال سفر حرف شما که رو زمین نمیمونه عززززززززززززززززززیزززز دلم
مامی حدیثه
پاسخ
خواهش میکنم .من که یه ایسان تو دنیا بیشتر ندارم
آیسان مامان ماهان
29 آبان 92 12:34
هزاااااااااااااااااار ماشالله به پارسا جون و طاها جون،داداشای خوشگل و مهربوووووون
آیسان مامان ماهان
29 آبان 92 12:37
امام حسین و علی اصغر کربلا نگهدارتون باشه گل پسرررررررررررررررررا
مامی حدیثه
پاسخ
مرسی از دعای خیرت خاله ایسان
آیسان مامان ماهان
29 آبان 92 12:37
چه عکسااااااااااااااااای نازنینی،
مامی حدیثه
پاسخ
ممنون خاله جون