قند عسل های مامان و بابا

عکس های قند عسلا...

1393/12/25 21:21
نویسنده : مامی حدیثه
772 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

  

این دو تا عکس هم از تولد بابایی متاسفانه بقیه عکسها مورد داشت .پارسا هم طبق معمول افتخار نداد ازش عکس تکی بگیریم....ان شاالله 120 ساله شی عشق همیشگی♥♥♥♥

 

 

 

 

 

 

 

 

 

خودم فداااااااااااااااااااااااااات♥♥♥♥♥♥♥♥

 

 

 

 

 

 

 

 

خدایا چرا اینا اینقدر از عکس گرفتن بدشون میاد ....باور کنید مردم تا این چند تا عکسو گرفتمخطا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

گل پسری خودشو واسه عیدقوجل کرده....فداش بشم خیلی اقا بود اصلا اذیت نکرد .زیبا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

خوش اخلاااااااااااااااااااااقبی حوصله

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

چ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

این هم عکسای دیروزه .واستون رنگ انگشتی گرفتم و رفتین تو حمام و کلی بازی کردید و همدیگرو رنگی کردید و ذوق کردید .خدا میدونه وقتی شادید و خندون و با هم بازی میکنید چه حالی میشم ..اونقدر واسم جذابه که تو دلم قند اب میشه و به شما میبالم و هزاااران بار خدای مهربونم رو واسه هدیه های باارزشش شکر میکنم♥♥

 

 
















پسندها (2)

نظرات (1)

♥مامی ملودی جون ♥
25 اسفند 93 23:22
ای جونم . میبینم که باز اتاق طاها با پارسا یکی شده که ! فدای اون موهخاش بشم چقدرم بهش میاد . وای تولد همسری هم مبارک عزیزه دلم انشا الله صد سال کنار هم باشین خوش و خرم (خرم حریم سلطان منظورم نبودا خخخخخخخخ) . رنگ انگشتی این دومین وبه که میبینم از من الگو گرفتن برای این کار عجب مادر نواوری هستم من واقعا خودم خبر نداشتم
مامی حدیثه
پاسخ
ممنون. بله خانووووووووووووووم.اتفاقا فوق العاده کار خوب و جالبیه. ممنون