قند عسل های مامان و بابا

دوست جونی...

1393/5/26 9:30
نویسنده : مامی حدیثه
225 بازدید
اشتراک گذاری

این پست رو به افتخار بهترین دوست دنیا مینویسم...

اره دوست خودم که واقعا دوست جونیمه ...

من سه تا خواهر دارم که از جونم هم بیشتر دوستشون دارم.نسیم هم برای من مثل خواهرام عزیزه .خیلی عزیز.

این وبلاگ هم خودش واسه قند عسلا درست کرد .ماشالا یه پارچه هنرمنهده.از هر چیزی سر در میاره.منم که ماشالا از همه چی خوشم نمیاد و بلد نیستم .یکیش همین کامپیوتره .جیگرم خون میشه تا بخوام وبلاگ گل پسرا رو خوشکل کنم ولی در عوض خاله نسیم از اون ور   هوای شما رو هم داره .مرتب واستون قالب وبلاگ میذاره یا وقتی من گند میزنم زود درستش میکنه .

اینا رو گفتم که بدونید هنوز هم دوست جونی های مهربون و با معرفت زیاد پیدا میشن

 

 

نسیم عزیزم ....دوست جونی خودم....دوستت دارم....محبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامی نسیم ✿◕ ‿ ◕✿
26 مرداد 93 11:24
حدیث تو هم توی این دنیای به این بزرگی هم خودت و هم شوهرت واسم سنگ تموم گذاشتین توی دنیایی که حس میکنم هیچکس و ندارم تنها تو برام موندی که همه جوره کنارمی . این چیزای کوچیک هم قابل نفس هام و نداره تو که میدونی خودتو بچه هات و شوهرت و خانوادت و چقدر دوست دارم و یه جای بخصوصی دارین توی قلبم . کلی هم اشکم و در آوردی من جز تو هیچکس و ندارم خدا باعث و بانیش و لعنت کنه
مامی حدیثه
پاسخ
عزیییییییییییییییییییییییییییزمی
نازنين
17 شهریور 93 4:07
سلام من نازنين هستم و 12 سالمه خوش به حال فرزندتون كاشكي يكي منو دوست داشت با حرف هاي قشنگش ارومم ميكرد من خيلي بدبختم
مامی حدیثه
پاسخ
سلام عزیزم.اخه چرااااااا؟؟