قند عسل های مامان و بابا

2 ماه گذشته...

1393/10/28 19:31
نویسنده : مامی حدیثه
388 بازدید
اشتراک گذاری

سلام فرشته های مامان...عزیزای دل من ...دلم واسه نوشتن خاطرات قشنگتون تنگ شده بود.تو این مدت نتمون قطع بود .تازه وصل شده.کلی خاطرات و حرف های نگفته دارم ..کل رویداد های این دو ماه رو خلاصه میگم و چند تا عکس و بعد هم دو تا پست اختصاصی واسه هر کدومتون...

امسال پاییز سردی داشتیم و خبری از پارک و قدم زدن  نبود .بیشتر به بهونه ی خرید میرفتیم مجتمع خلیج و یه چرخی میزدیم و بیشتر روزها هم یه خونه ی مامان جون یا مامان بزرگ بودیم یا اونا خونمون بودن.

8 اذر واسه خاله الناز تولد گرفتیم و خیلی خوش گذشت.

شب یلدا هم خونه ی عمو سعید نامزد خاله طناز دعوت بودیم و اونجا هم خیلی خوش گذشت کلی گفتیم و خندیدیم.

14 دی ماه هم تولد مامان جون بود .واسش تولد گرفتیم.

26 دی ماه هم تولد بابایی عزیز بود واسه اون هم یه مهمونی گرفتیم و شب بیاد موندنی شد..

 

 

 

 

                                                 

 

 

 

 

این عکس خونه ی عمو سعید هست واسه اولین بار که دعوت شده بودیم

 

 

 

اینم پارسا و کیارش و مملی جون (مملی پسر عمه من هست که خیلی دوستش دارن)

 

 

 

اینم عشششششق من .ادا هایی که خاله زری واسش درست میکنه

 

 

                                                        

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

جوووووووووووووونم عروسکمبوسبوسبوس

 

 

 

 

 

 

 

 

 

این عکسا رو خاله الناز وقتی من سر کار بودم از طاها گرفته

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

این دو تا عکس مال شهریوره که جا مونده بود .رفته بودیم باغ عمه ناهید

 

 

 

 

روز تولد مامان جون

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                      

 

                 

                                                                                                                        

               

 

 

 

 

 

 

 

 

 

اینم عکسای شب یلدا .بقیه عکسا متاسفانه توش حداقل یه خانوم ...بود که نمیشه گذاشت

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ر

 

 

نه به عکس نگرقتنت که با التماس میشه گرفت نه به فیگورات عشق من

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

محمد
29 دی 93 7:12
سلام، به منم سر بزن. آپم آپم آپم با مطالب "8 راز خوشمزه تر شدن عدسی" و "4 ناراحتی که با فصل زمستان می‌رسند" بروزم ... منتظرتونم.
مامی نسیم ✿◕ ‿ ◕✿
3 بهمن 93 0:59
به به بسلامتی برگشتی . اصلا تصورم از شوهر طناز زمین تا اسمون با الان فرق میکرد
مامان پرهام
5 بهمن 93 3:02
واهی الهی جیگر قند و عسلها برم من,حسابی دلم واستون تنگیده بود
مامی حدیثه
پاسخ
ممنون وا هم همینطور